søndag den 11. maj 2008

Rollin' Rollin' Rolleur ...

Så lykkedes det at komme tilbage til bloggen - måske.

Det er blevet forår! Det var ganske vist ultra kort, men lige nu er det jo afløst af en tidlig sommer, så der klages ikke. Nu kunne man jo tro, at emnerne efter 4 måneders radiostilhed stod i kø, men det gør de egentlig ikke. Der er ikke en skuffe fuld af halv-skrevne blogs og nytårsforsætter ...

Men jeg er imponeret over mine læseres standhaftighed! Der har faktisk været en ganske jævn strøm af hits her på siden, under hele radiostilheden. Det er sikkert blot et udtryk for robotter/feed-readers der checker, men jeg er alligevel imponeret. Så nu må jeg hellere se om jeg kan tiltrække nogle rigtige carbon-baserede humanoider.

Der er dog sket to væsentlige ting siden sidst: Nyt job og ny bike!
Jeg er pr. 1. Februar startet som Produktchef hos Bikebuster.dk, hvor jeg skal besvare produktrelaterede spørgsmål, lave nyhedsbrev og udvide sortimentet på MTB fronten. Jeg er rigtig glad for det, og syntes at jeg kommer godt ud af det med min nye chef, Per Bausager. Per er tidligere pro rytter, og har bl.a. kørt en hulens masse baneløb sammen med good ol' Kim G! Så der er jo en historie eller to at fortælle ...
Og så er jeg begyndt at køre racer! I carboing! Jeg har købt mig en Wilier Izoard, med SRAM Rival gruppe, og det er en fornøjelse at suse de 45km hjem fra Gevninge til Vesterbro :-)
Jeg startede med at pimpe hende lidt op, med hvid sadel og styrbånd, og et sæt Vittoria CX Evo dæk med 290TPI(!) - og hvide sider ... med de nye hvide Sidi Ergo2 sko er det vel bare et spørgsmål om tid, før jeg skifter navn til hamderdario ;-)

0 sagde noget.: