mandag den 3. maj 2010

Nyt legetøj

I løbet af april ankom mit nye stykke legetøj, en knald-orange Prijon Marlin havkajak. Uheldigvis ankommer spraydeck, pagaj og vest først i løbet af maj, men så er det jo godt at man kan låne.


Jeg har heller ikke fået fat i en oplagsplads endnu, men heldigvis var der plads til en ekstra kajak i Dorthes krybekælder. Det er lige på den anden side af nødhavnen, og vi er flere der har fået plads dér. Vi har planer om at søge arealtildeling til vores egen oplagsplads tæt på vandet her ude i Nuussuaq et sted - skal bare lige finde det helt rigtige sted først.

Prøve-sidning inden Marlin ryger ned i Dorthes kælder.

I sidste uge kom jeg endelig ud på jomfruturen i Marlin, en herlig aftentur fra Nødhavnen og ind i fjorden mod Paradisdalen/Kuaninguit. På et eller andet tidspunkt bliver jeg nok også nødt til at tage mig sammen, og lave en kontrolleret kæntring med skuden. Får det allerede lidt koldt bare ved tanken ...

Aftentur med Dorthe, Mira og Aili. Jeg var smart nok til at glemme solbrillen, men havde husket en gul hue ...

1 sagde noget.: