mandag den 31. december 2007

Jeg fik en landbrugsmaskine!

Under juletræet lå der en stor kasse med mit navn på ...

Den store kasse indeholdte en moderne/old skool LP-pladespiller med USB udgang, så når jeg engang får et lydkort til at makke ret, skal samlingen med de gamle vinyl-skiver sgu rippes!

Der var også en flad kuvert med mit navn på, og den indeholdte intet mindre end en landbrugsmaskine! Dvs. den indeholdte en notits der forklarede, at min gave var blevet givet til nogle andre ;-) Gaven var en ged, der nu går og fornøjer sig hos en familie et eller andet sted. Og til tvivlerne kan jeg oplyse, at det faktisk var en meget fed gave at få. Det var fuldstændig som at få enhver anden gave, altså dejligt, og jeg skal ikke spekulere over om det er den rigtige farve eller om den skal byttes, og skal heller ikke finde plads til den hjemme hos mig selv ... Rigtig god gave! :-)

Som en slags for(h)julegave havde min mor også købt et vandfilter til mig og min søster. Men det havde dog stærke selviske undertoner, da min mor og Jørn rejser til Cambodia i løbet af vinteren, og gerne vil have noget mere rent vand at sejle på, på Mekong floden :-)

Når man nu ikke er medlem af den forening, der egentlig arrangerer hele julehalløjet, ja så er nødhjælpsgaver vel også en måde at være lidt hellig på ... heh.
Jeg håber I har haft en god jul derude, og vil få en god Nytårsaften - og ikke mindst et godt nyt år! Jeg selv forventer en del af det - det kan kun gå fremad!

4 sagde noget.:

Kanonkuglen sagde ...

Jah... julegaver er altid udfordrende, både at modtage og gi':-)!
Godt nytår Jesper...

Steen Go'e Ben sagde ...

Halloooeeee.... kalder Jesper Regin, anybody home?

Steen ;o)

Steen Go'e Ben sagde ...

Hvad sker der her?

Jepser, godt nok er du temmelig analog, men jeg har da lige set dig i skoven idag, Wake up ;o)

Stone.

Duder sagde ...

Det er da ved at være på tide med en lille update er det ikke?