tirsdag den 4. november 2008

Spin that wheel, Darlene!

Så gik der tilpas lang tid til, at jeg nu kan fortsætte bloggen med et lille indlæg om spinning ...

For det var her til aften sæsonen startede med DMK spin i SATS/Parken, og det var sgu lidt en chok-startende omgang for undertegnede. Med min sædvanlige fornemmelse for timing havde jeg den idé, at vi først startede sidst i november, men så skrev Kmanden at det var "på tirsdag" ... Jeg har været i sadlen 4-5 gange de sidste to måneder tror jeg, så det var intet problem at få pulsen op!

Tine fra DMK Elite gruppen har været så flink, at tage instruktør tjansen og omsætte Runes (AimHigh) program for os, og det gjorde hun rigtig godt, syntes jeg. En stor del foregik ved et niveau, jeg bedømte til at måtte være omkring 80% af max, men jeg syntes mit pulsur konstant røg op over 90%. På sidste interval måtte jeg endda påtage en lidt akavet fodstilling, og køre med hælen lavt for at modvirke snappende kramper.
Jo jo, nu er vi i gang - og med en max puls på 186 kan det næsten kun gå frem for mig her fra =: )

0 sagde noget.: