onsdag den 4. juli 2007

Arbejd arbejd

Efter at have været på dagpenge de sidste par måneder, skrev jeg i dag kontrakt med Info-Connect A/S i Virum.

Igennem Bikebuster's nyhedsbrev søgte Info-Connect en webudvikler, bl.a. til at arbejde med Bikebuster.dk. Jeg søgte jobbet i sidste uge, og var til samtale allerede fredag, og i dag blev der altså underskrevet kontrakt. Jeg tror det bliver rigtig godt, og super at jeg kan arbejde videre med den virtuelle cykelbranche!

Firmaet ligger på Kongevejen i Virum - lige nedenfor Geels bakke! Det er jo en god daglig cykeltur ... Og den næste uge i Chamonix, weekenden efter til Ungdoms EM i Metabief og omvejen hjem bliver så meget mere sweet, når jeg ved at jeg skal starte på job 1. august :-)

1 sagde noget.:

Kanonkuglen sagde ...

Tillykke... og så blirø du alligevel også lidt i bike-branchen:-)!