torsdag den 8. november 2007

The Incredible Machine

Ak ja, i starten af 90'erne havde jeg en Mac, og hvor fantastisk jeg end syntes den var, så manglede den een ting: The Incredible Machine.

Det fantastiske spil, hvor man med bolde, blæsebælge, balloner, elpærer, snor og trisser og mus-i-hjul, skulle løse diverse opgaver. Jeg kunne ikke få det til Mac men havde det på en diskette, så jeg kunne spille det på min søsters bambus pc med Windows 3.11 - og der var rigeligt med plads til både program og gemt spil på de 1.3Mb :-)

Den anden dag viste min kollega Brian mig så den her side: http://producten.hema.nl/
Det er sgu da for fed en reklame!

3 sagde noget.:

Kanonkuglen sagde ...

Hva' sørensen Jesper, dig på en Mac det ville jeg give min højre arm for at se:-)!

J. Regin sagde ...

Jamen jeg har da haft både en LC II (80Mb HD og 4Mb ram, cranked up til 8 - mener de to kredsløb skulle have samme str.) og en Performa 6200, 500Mb HD, født med 16 og tunet til 32Mb ram! (står på loftet med en 15" Trinitron skærm ;)

Med OS X er det slet ikke utænkeligt, at se mig med en Mac igen.
- så pas du bare på dine ekstremiteter - selvom du så med rette kunne kalde dig selv for 'Lefty' =: )

Jakob F. sagde ...

Ha, ja, The Incredible Machine brugte jeg også mange timer på at lege med.. Og den reklame er da über cool -jeg sad først og tænkte "Hvorfor fa'en har han linket til en reklame for al mulig farvestrålende gøgl, det må da være en fejl" -og så kom der pludselig liv i billedet. Sjovt lavet :)