mandag den 5. november 2007

Jeg er flad!


Både økonomisk og lige nu mentalt, og også på mine forhjul.

Lørdag skiftede jeg det end forhjul på fiat'en, fordi den siver jeg har vedligeholdt den sidste måneds tid, efterhånden bare var blevet til et fladt hjul.

I dag tog jeg cyklen på arbejde, og til middag ville jeg lige smutte ned på tanken ... Men så var min bike flad på forhjulet! Det er også en langvarig siver på UST, jeg nu har ignoreret længe nok.

3 sagde noget.:

Steen Go'e Ben sagde ...

Ska'da'ha en flad?

Jeg har alverdens grej du kan låne dig frem til, UST hjul og hvad du ellers begærer, du kender nummeret gamel dreng ;o)

Steen.

J. Regin sagde ...

Jamen Stone, jeg skulle vel nok kunne klare et fladt dæk :-)
Jeg monterede det inden Nordic24, og har bare fyldt lidt luft på siden.

That's right - det var samme dæk og montering jeg kørte på i Rude og Beder - og Chamonix, mens du lappede 4-5 gange dagligt, haha.

Steen Go'e Ben sagde ...

Ja, okay så!

Nu har jeg også fået mig et sæt UST hjul, før eller siden måtte det jo prøves af... til gengæld er jeg dygtig til at lappe... har faktisk hældt noget formlatex på motorcyklens bagdæk idag, da den var flad nede i gården ;o)