torsdag den 25. juni 2009

DMK VS BRNHLM 2009

Så fik jeg endelig uploadet den video, der egentlig lå klar allerede inden jeg forlod DK ...

Endnu en rigtig dårlig oplevelse med Windows MovieMaker umuliggjorde dog rendering af den færdige film, og det endte med at jeg måtte gen-klippe en god del af filmen i AVS Video Editor 4. Det resulterede i en anelse tab af kvalitet, men til gengæld endte den som 150Mb AVI i stedet for +900Mb WMV! Og det er en god ting når man nu bor et sted, hvor flatrate er en by i Rusland.



Filmen kan ses i 640x480 pixel på Youtube.

3 sagde noget.:

Diana sagde ...

Hej Regin
Super fed video og godt klippet. Sjovere end at se sådan en sekvens af gangen. Gode styrt specielt det med Taleban Søren hahaahaa, der hvor han nærmest cykler hen over frempinden.

Håber det går godt på Grønland. Her har vi jo rigtig sommer nu med tøre spor i Hareskoven, du ved jo hvordan de er, når de er go'e.

Mange hilsener fra Diana

J. Regin sagde ...

Takskadaha!
Jeg gider simpelt hen ikke de der 7sek klip. Så må vi bare vente på, at 'nogen' gider klippe noget sammen ;-)

Har også meget mere fra Spanien der skal klippes, og nu har jeg investeret i et VIO helmetcam, så de grønlandske spor kommer også snart på en skærm nær dig ...

Efter en fantastisk weekend står den nu på stiv kuling og tonserregn. 3-4 grader og 20sek/m. Var ved at blæse helt af planeten på vej til arbejde i dag. Pis.

Klaus sagde ...

Fed film:-) En skam jeg ikke var med:-)