onsdag den 15. juli 2009

Kang Nu 2009

Jeg har her til aften gjort noget drastisk. Jeg har tilmeldt mig Kang Nu Race - et 20 km terrænløb - på ben!

Jeg er dog endnu ikke blevet mere tosset, end at jeg ville have foretrukket et race på hjul. Men nu er det altså et akustisk løb der bydes på, og det er en mulighed for at komme en tur ind i Kobberfjorden, og følge et afmærket spor tilbage til Nuuk.Det er mange år siden jeg har løbet sidst, og endnu længere siden jeg har løbet +10 km, så det er lidt af en udfordring jeg har stillet mig selv. Men 20 km terrænløb er trods alt mere spiseligt end 35 km, og går det helt galt har NUiF såmænd også arrangeret en vandretur af samme rute, så jeg kan komme med fejebladet hjem.

4 sagde noget.:

Mette Høgsberg sagde ...

Du er jo crazy, men det lyder til at kunne blive en flot tur.
Så er det ud og træne bener'n!

J. Regin sagde ...

Det er allerede på lørdag, så jeg vil nøjes med at lufte bener'n en tur i aften.

Men så har jeg et nyt Saint kranksæt jeg kan montere bag efter, og det skal da også lige afprøves fredag aften ... tror ikke jeg gider søndag, og mandag sejler vi ind i fjorden med mtb'er og telt - og harpun :-)

Unknown sagde ...

Halløj Regin, det er jo helt vildt. Men ja en god måde at komme i fjeldet på. Det jo kan være at du skal være mand for, at stable et mtb løb på benene??? Jeg syntes det kunne være sejt :-) God løbetur!
- Trine

J. Regin sagde ...

Hej Trine - hvis jeg arrangerer et løb, kommer du så og kører det? :-)
Det kunne jo være meget sjovt, men tror jeg får brug for alt for meget hjælp. Måske en bikexpedition? Sejle depoter ind i fjorden, og så hike afsted på mtb ... uhh, jeg lugter et projekt, haha. Hvornår lander du?