mandag den 16. april 2007

My Hip Bride - aka. mit hoftebrud, part II

Jeg har simpelthen så mange billeder fra mit ophold på Gentofte og Glostrup Hospital. Steen Goe Ben kom flere gange forbi med spejlrefleksen, så min halv slatne tilstand kunne blive dokumenteret. Man siger jo at et billede siger mere end 1000 ord, så her burde de formelle krav til en fristil være opfyldt ...

Situationsrapporten undersøges ...

Flyttedag. Når jeg skulle flyttes føltes det lidt som om, samtlige mine lemmer var direkte forbundet til mit bækken.
Nu havde jeg lige fået besøg, da jeg skulle skannes - så Mette Ravn, Caspar og Steen gik med :-)
Første skridt - dagen efter operationen. Der var ikke noget med at ligge og slappe af ... det var bare om at komme op at sidde, og over at hænge på talerstolen. Jeg klarede mig ca. tre meter ud på gangen, hvor jeg fik lov at skifte til en rullestol. Jeg skulle have hjælp til at komme ud af sengen, da jeg slet ikke måtte bevæge højre ben ved egen kraft. Men ellers gik det hurtigt med mobiliteten; et par dage med talerstol og kørestol, et par dage med gangstativ, og så endelig over på krykkerne i to måneder.

Her er jeg på min første post-op tur kommet ud i opholdsstuen. Der bliver målt noget på min finger, og det var så Steens undskyldning for at tage et billede :-)

1 sagde noget.:

Kanonkuglen sagde ...

Jesper... min dreng... du skulle jo nsæten udgive en bog om dine Hoftememoirer:-)! Og billederne... det er jo ren TV DK reality show:-)!