lørdag den 20. oktober 2007

Hit med mr. Poxycat!

Jeg kan lige så godt springe ud i det og indrømme: Jeg har set Hit med Sangen.

Zappede lige lidt, og så Rasmus Berg aka mr. Poxycat aka Bademesteren improvisere og gøgle sig igennem en sang. Jeg havde måske ikke lige tænkt på ham som sanger, men det klarer han nu meget godt, og så er han ikke genert for selv at digte med på teksten :-)
Fx besluttede han lige at Helmigs "Det' mig der står ..." skulle spilles som swing, og tjuhej havde han forvandlet studiet til et markedstelt, hvor han med krejler-blik croonede sig igennem. Hah.

Hvilken Elvis imitation på "Unchained Melody"! Igen med den originale tekst ... helt klart doped-up Elvis Vegas style!

Jeg har dog haft det lidt blandet med de shows, jeg hidtil har set ham i, men har overgivet mig til hans lettere psykotiske stil. Jeg tror sgu vi har rigtig mange gode grin tilgode fra den mand.

Men alt har sin pris, og denne hed Pernille Højmark, men Rasmus Berg var sgu sjov.

0 sagde noget.: