lørdag den 20. oktober 2007

Skriv her eller tag med?

Så har jeg fået oprettet en mobil-blog og claim'ed den til HamDerRegin, og venter nu spændt på at se om mit første mobile indlæg bliver flyttet hertil fra mobil-bloggen.

Min mobil-blog: http://yumcoo595.blogspot.com/
Blogger og Sony Ericsson har samarbejdet om den her mobil-blog service, som er integreret i min nye K810i mobil. Før kunne jeg blogge via email, og det kunne jeg jo faktisk også gøre mobilt via GPRS. Med den nye service kan jeg sende MMS eller email med billeder til min blog, og det gør det jo noget mere interessant.

Min nye mobil har også indbygget RSS læser, og det er bestemt også en af mine nye yndlinger. Og når jeg nu har sådan en håndjernsaftale med Telmore, ja så skal jeg jo have brugt for 200kr/md, og det opnår jeg aldrig uden heftig trafik over GPRS =: )

0 sagde noget.: