mandag den 29. oktober 2007

Mere graffiti ...

Muren langs Assistens kirkegård på Jagtvej er populær blandt hærværksmænd og koner.
Skiltet på billedet fortæller at muren er gammel og fredet, og at kommunen i 2007 hidtil har brugt 300.000kr på at holde den ren.
Men det kan man ikke længere se, fordi taggere så har brugt skiltet til deres krusseduller ...

Og det her var så det indlæg jeg oprettede mobilt, men som jeg nu opgav at se overført automatisk. Men det virker, blogger mobil, når først linket mellem mobil og blog er oprettet.

3 sagde noget.:

Kanonkuglen sagde ...

Det er sgu smart... altså at kunne blogge via mobilen:-)! Vi ses i morgen til Nightride!

Steen Go'e Ben sagde ...

Lars, få dig en ordentlig telefon, så er du også med på den seneste Blog Craze... ;o)

Jesper; du må lige lære mig det der en dag, jeg har oprettet et enkelt indlæg på den der HP der følger ens telefon, men vil gerne har den rettet imod min egen blog... ;o)

Ses Stone.

J. Regin sagde ...

@ Lars: Du kan jo blogge mobilt via alm. email, hvis bare din mobil kan bruge GPRS. Du definerer en (hemlig) adresse der peger på din blog, i dine blogger-indstillinger.

@ Stone: Det er så let, at selv en tømmerlus kan hitte ud af det =: )
Du har fået en SMS med adressen på din mobil-blog + et 'token'. Det skal du bruge til at 'claime' din mobil-blog til din eksisterende blog, og derefter vil alle mobile indlæg automatisk ryge ind på din blog. Kig i hjælpen under 'Blogging on the Go'. Mit oprindelige indlæg blev i øvrigt aldrig flyttet over, men nu kender blogger min mobil, og kan sende indlæg videre til min blog.