fredag den 14. oktober 2011

For satan da!

Det er ikke første gang denne blog er gået i stå, men denne gang har jeg da gjort det grundigt. For satan da - det er over et år siden jeg sidst har postet her!

Det er stadig min intention at poste diverse historier her, store eventyr såvel som de små eventyr i hverdagen. Hvis du har læst med her tidligere ved du, at intet er for småt til at komme en tur på bloggen. Men jeg kan se at allehånde hensigtserklæringer i dag læses som løftebrud, hvis ikke de er indfriet og opfyldt hurtigere, end en bankdirektør kan forgylde sig selv ... så den laver de ikke med mig.

Skuffen er dog ved at være fyldt til randen med røverhistorier, og nu må de simpelthen finde en vej ud. Til en start har jeg fiflet lidt med det nye Blogger (for satan da - igen - hvor er der kommet mange ændringer og opdateringer til siden sidst!), men foreløbig er det dog kun blevet til et nyt baggrundsbillede. Dem er der også mange flere af i skuffen, og lur mig om ikke et par af dem også finder vej til Picasa.

Jeg glæder mig til at fortælle om kajaktur fra Qeqertarsuatsiaat til Færingehavn, randonnée ture i Godthåbsfjorden, Påsketur med ski og pulk fra Kapisillit, nyt job, ny bolig, og dengang jeg tog kajakken på arbejde ... så lavede de den alligevel med mig.

0 sagde noget.: