fredag den 24. august 2007

24H igen?

Skal/skal ikke - det er tunge spørgsmål jeg går og tumler med i disse dage ...

Men hvad er problemet egentlig? Mine forberedelser er jo helt i top; jeg har ikke kørt ret meget denne sommer, så man kan sige jeg har sparet mig til denne weekend :-)

Jeg har monteret den gamle Kona Stuff hardtail, fordi der røg et leje i Stumpjumperens FSR link. Efter at have kørt på en sofa med pedaler det sidste 1,5 år er det spændende, om min lænd kan holde til hårdhalen? Jeg plejer jo at kunne mærke det, bare jeg skruer Pike gaflen ned fra 140 til 120 mm ...

Hvordan bliver vejret? Min 24H statistik ser ret så fæl ud, med 3 ud af 4 løb i ikke bare regnbyger, men godt gammeldags lortevejr med ankelhøj mudder og væg-til-væg pludder! Det gider jeg simpelthen ikke igen. Basta. Og derfor er jeg heller ikke tilmeldt 24H i Beder endnu, men gør det på dagen hvis det bliver aktuelt.

Jeg har lyst til at køre, men odd'sene taler vist mere for, at jeg nøjes med rollen som supporter. Der er da også mindst een DMK solorytter at pleje; Lone Sand tager den store udfordring!

0 sagde noget.: