tirsdag den 13. november 2007

Jeg afgør valget!

Kom lidt sent hjem fra job i dag - skulle lige have afværget en alarm først - men har selvfølgelig nået at stemme.

Jeg sad lige og afsluttede en hastesag på jobbet, da kollegerne loggede af og gik hjem. Tilbage var udviklingschefen og chefen selv, i den anden ende af huset, og jeg var ved at være færdig. Skulle så lige i kælderen og have cykeltøjet på, men hvad, det tog jo kun 5min.

Men 5min. var alt de to chefer skulle bruge til, at slå alarmen til og forlade bygningen ... Så da jeg træder ud fra toilettet, går alarmen. Øv. Heldigvis var chefen hurtigt på mobilen, så han kunne guide mig igennem alarmsystemet, og jeg kunne komme ud og hjem.

Endelig hjemme og under den varme bruser, og så lige tænde for tv'et. Så kom jeg i tanker om, at De Sorte Spejdere sender hele aftenen fra Christiansborg, så sluk for tv'et og på med radioen i stedet! Med de herrer Breinholdt og Lund Madsen i ørerne kunne jeg så udføre min demokratiske pligt, og aflevere min stemme på Enghave Plads Skole. Klokken var blevet kvart i otte, og ifølge medierne var de sidste stemmer afgørende, sååhhh ...

Men DSS har sgu fundet et godt koncept her, hvor de, simultant med at de interviewer gæster, monitorerer alle verdens tv kanaler, og fortæller os lyttere hvis der er en kanal man skal slå over på. Heh. Tv med kommentatorspor af DSS - det er der fremtid i!

0 sagde noget.: