onsdag den 6. juni 2007

Bling bling ringe

Så kom de! Mine nye Hope/Mavic hjul er i huset!

De lovede 7 dages leveringstid blev til 21, men hjulene er hjemme og klar inden Nordic24, og så er jeg glad :-) Og hvilke skønheder der gemte sig i kassen ...
Farven på Hope navene er lidt anderledes end jeg havde forestillet mig, og mere blålige end grå i nuancen. Men de passer faktisk meget godt til Stumpjumperen i farven, så det er helt fint. Mavic 819 fælgen er rimelig anonym - i hvert fald når man plejer at køre på Sun Singletrack med 3 x kulørte decals på hver side af fælgen - 819'eren er bare sort med det diskrete Mavic logo + modelnr. Egerne er også anonyme i al deres sorthed, men hvor ser det lækkert ud med de flade Sapim CX-Ray stråler!

Jeg havde et sæt UST dæk (Specialized Roll Model 2Bliss) til at ligge, og skulle selvfølgelig straks prøve at montere dem. Bevæbnet med en klud og en skål sulfovand spændte jeg dækkene på fælgene, gav dem en tur med fodpumpen og badabing - der stod et sæt tubeless hjul.

Nu håber jeg på at få kørt en prøvetur torsdag eller fredag :-)

1 sagde noget.:

Kanonkuglen sagde ...

Tillykke... Tubeless det er vejen frem:-)!