tirsdag den 5. juni 2007

Kongen af Gel?

Har jeg fundet Kongen af Gel? Nej, det er ikke et forsøg på, at udråbe Geel skov som et Kongedømme, men derimod den klæbrige, energi-rige substans, idrætsudøvere klemmer ned. Altså gelé, powersnot - gel.

På Interbike messen i Las Vegas 2006, fik jeg nogle smagsprøver på gel fra et amerikansk fabrikat, GU. Nu er jeg jo en nærrig nordjyde, så efter at have prøvesmagt en enkelt, røg resten + et nyt sæt smagsprøver ned i lommen.

Jeg smagte en variant der hed "Chocolate", og det var det vildeste. Det smagte fuldstændig som chokolade kagecreme! Jeg ved så ikke hvor fedt det er, at skubbe en klat kagecreme i munden, hvis man kører ræs med pulsen i et unaturligt højt leje?

Men da Mette så skulle til Boston i foråret, kunne hun jo lige snuppe et par GU med hjem? Og hjem kom hun, med to kasser á 6 stk! Den ene kasse var med Jordbær&Banan, og den anden - tadaa - Espresso Love!Jeg har slet ikke prøvet Espresso gel'en endnu, men har gemt dem alle til Nordic24. Og nu er der snart kun en uge til det går løs i Rude ... Og jeg skal have en masse belønninger til mig selv som kan udløses ved liiige, at snuppe en omgang mere. Jeg skal med andre ord køre som en hund :-)

Og hvad kan så være bedre for en kaffoman som mig, end, at snuppe en espresso sprængfyldt med energi?

0 sagde noget.: