torsdag den 28. maj 2009

Sweet home Timerlia 12B-004

Kl. 8:58 ringede de fra ejendomsselskabet Iserit og fortalte, at jeg skulle overtage min tjenestebolig kl. 9. Så afsted til Timerlia med mig.

Og hvilken bolig! Jeg havde jo været forbi bygningen og det virkede lovende, men jeg var alligevel lidt spændt på, hvordan det var indendørs. Bygningen er vist fra 2001, og lejligheden er nymalet og fremstår, i forhold til min Vesterbronx 2V'er fra 1900, som var den lige pakket ud. Al inventar er enten nyt eller ser nyt ud. Og her er persienner :-)
Alle der har hørt min nye adresse har også sagt, at jeg var meget heldig med min bolig. Og for at fuldende det bor jeg i enden af den sidste bygning, med udsigt til Store Malene fra køkkenet. Fra Stuen kan jeg sidde og kigge op på Lille Malene og skibakken, en lille naturhavn lige nedenfor - og Sermitsiaq i baggrunden!
Weekendens sommervejr er afløst af kulde, tåge og/eller lave skyer, så billeder af udsigten må vente ... Men jeg får ikke brug for tv før end det bliver mørketid.
Og hvis man var til sådan noget teknisk mount'nbike, så var der de vildeste udfordringer på klipperne lige udenfor vinduet.

Ellers kan jeg altid øve mig i at udtale min adresse korrekt. Den er i øvrigt:

Timerlia 12B-004
3905 Nuussuaq
Grønland

Og mobilnr: +299 58 66 53

3 sagde noget.:

Unknown sagde ...

Bare inviter DMK til Nuuk - vi skal hurtigt få din lejlighed til at ligne noget fra 1900 :-)

Det er da hyggeligt med alle de indlæg du får lavet.Godt at følge med i hvad der sker nordpå.

KMANN siger: sagde ...

Enig. Ren hygge at følge dig. Det er også længe siden du har lavet så mange indlæg på boarded ;-)

J. Regin sagde ...

Og så har jeg endda lige opdaget et indlæg fra før valget, jeg ikke har fået publiceret ;-)

Ja, jeg fik rodet mig ud i noget med en RST gaffel på boardet, og det måtte jeg jo følge til dørs ...
Måske er det bare fordi jeg har sådan lyst til at skrive noget i de her politisk korrekte men dybest set sexistiske tråde, der er så populære på boardet lige nu?
- og så skriver jeg udenom =: )